Ceramiczna podwójna komora do podbudowy
Kubus
to najwyższa jakość wykonania oraz funkcjonalność - w każdym tego słowa znaczeniu. Opatentowana masa ceramiczna
Fraceram
sprawia, że materiał charakteryzuje się odpornością na wysokie temperatury oraz szoki termiczne. Fraceram wykonany jest w 100% z materiałów naturalnych. Idealnie gładka powierzchnia zlewozmywaka ceramicznego sprawia, że jest on higieniczny, odporny na przebarwienia i łatwy w utrzymaniu czystości.
Zalety Fraceram:
✔ Odporny na przebarwienia
✔ Higieniczny i odporny na zarazki
✔ Minimalistyczny, ponadczasowy
✔ Łatwy w utrzymaniu czystości
Cechy i funkcje:
Kolor:
|
biały polarny
|
Materiał:
|
Fraceram
|
Odwracalny:
|
tak
|
Typ odpływu:
|
zatyczkowy
|
Wymiary:
, |
54,5 cm x 44,5 cm (długość x szerokość)
|
Linia:
|
Kubus
|
|
|
Sukces firmy Franke opiera się na najnowocześniejszej inżynierii i wyjątkowej szwajcarskiej jakości. Te wartości, wraz z duchem przedsiębiorczości, działaniem zorientowanym na rozwiązania i poczuciem odpowiedzialności, nadal stanowią podstawę sukcesu marki.
JAKOŚĆ! Jako kluczowe hasło marki FRANKE. Nieustannie testują i ulepszają - a to wszystko z myślą o użytkownikach. W ofercie znajdziesz m.in. zlewozmywaki, baterie kuchenne oraz sprzęty AGD, które zachwycają różnorodnością, wzornictwem oraz innowacyjnością.
Marka Franke działa już od ponad 100 lat, została założona przez Hermanna Franke 1 kwietnia 1911 r. w małym miasteczku Rorschach w Szwajcarii - zaistniała jako firma produkująca blachy. Rozbudowa zaplecza produkcyjnego oraz optymalizacja tras logistycznych i transportowych oznaczała przeniesienie do Aarburg, gdzie do dziś znajduje się siedziba Franke.
Franke chce być na czele pod względem zrównoważonego rozwoju, co czyni go głównym celem firmy. Starają się tworzyć długoterminową wartość dodaną dla klientów, pracowników i społeczeństwa, jednocześnie wykorzystując jak najmniej zasobów i chroniąc środowisko. Z szacunkiem traktują ludzi i środowisko.
Niezależnie od tego, czy chodzi o produkty energooszczędne, usługi oszczędzające zasoby, zoptymalizowane zakłady produkcyjne, czy też środki społeczne, takie jak poprawa zdrowia i dobrego samopoczucia pracowników: te działania prowadzą FRANKE do poprawy zrównoważonego rozwoju i sukcesu całej Grupy.
“ Klient jest na bieżąco informowany o postępach zamówienia i wysyłki towaru. ”