W momencie wysyłki otrzymają państwo e-mail ze szczegółowymi instrukcjami dopasowanymi do wybranego przewoźnika.
Jeżeli w momencie otrzymania paczki widać, że opakowanie jest uszkodzone lub widoczne są oznaki uszkodzenia należy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Taśma firmowa z naszym logiem nie może być przerwana lub przecięta.
W przypadku uszkodzenia wnętrza przesyłki, należy niezwłocznie sporządzić i podpisać z kurierem protokół szkody. Jest on podstawą do reklamacji oraz szybkiego i bezproblemowego otrzymania rekompensaty od przewoźnika za uszkodzenia.
Zgodnie z prawem jako konsument masz prawo w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu. Możesz odstąpić od umowy:
Poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Na tym etapie możesz zdecydować się na wymianę produktu lub zwrot środków.
Od daty zgłoszenia masz 14 dni na odesłanie produktu do nas. Ważne jest, aby produkt został dobrze zabezpieczony - tak, by nie ucierpiał w trakcie transportu. Abyśmy mogli przyśpieszyć procedurę zwrotu prosimy o spełnienie poniższych warunków:
Umieść w paczce dokument sprzedaży jaki dostałeś do zamówienia (paragon/fakturę) oraz formularz zwrotu, który pobierzesz tutaj: https://kuchniasklep.pl/formularze-do-pobrania-pm-35.html
Wyślij przesyłkę za pośrednictwem dowolnej firmy na nasz adres:
Kuchniasklep.pl
ul. Poznańska 23
58-500 Jelenia Góra
Telefon 504-557-555
Gdy tylko przesyłka dotrze do nas rozpoczniemy procedurę zwrotu środków lub wymiany produktu (zgodnie z decyzją jaką podjąłeś).