Taca na ciastka Betty 2cz.
Koziol przedstawia tacę do przekąsek Betty - rodzoną siostrę etażerki Betty, ekscentrycznej kuzynki znanej wszystkim miłośnikom marki Koziol, etażerki Babell. Prawdziwy hit niemieckiego producenta i klasyczna pozycja z katalogu firmy Koziol zyskała za sprawą prezentowanego tu akcesorium nowe oblicze. Asymetryczna etażerka Betty pozbyła się jednego piętra i znacznie rozszerzyła powierzchnię najniższego poziomu, oferując wiele miejsca do serwowania różnego rodzaju serów, przekąsek, sushi, owoców, małych kanapeczek, tartaletek, etc. Mniejszą, górną część tacy można również wykorzystać jako miseczkę na dip, czy sos sojowy, lub rozdzielić za jej pomocą mięsa od serów, czy warzywa od owoców. Taca Betty składa się z dwóch niezależnych części, których można używać jako odrębnych półmisków. Złożone naczynie stoi stabilnie na blacie, jednak nie należy przenosić go, trzymając jedynie za górny element konstrukcji. Nieużywana taca składa się sprytnie, nie zajmując wiele miejsca w szafkach. Z racji koligacji rodzinnych taca Betty najlepiej prezentuje się w towarzystwie etażerki Betty, ale sama również potrafi stać się gwiazdą każdego przyjęcia.
Materiał: |
tworzywo sztuczne |
Kolor: |
beżowy |
Długość: |
35 cm |
Wysokość: |
19,5 cm |
Filozofia
Stephan Koziol
Pracownicy
Wzornictwo
Wyprodukowano w Niemczech
Sukces globalny
Produkcja przyjazna środowisku
Nasza produkty są rezerwuarami energii zamkniętej w najlepszym wzornictwie i uwalniają pozytywną energię emocjonalną. Wszak tworzymy takie wartości jak przyjaźń, miłość, szczęście i poczucie humoru! Przy produkcji naszych innowacyjnych produktów używamy wyłącznie najnowszych technologii. Żadnego plastiku termoutwardzalnego, ani BPA. Jesteśmy świadomi, jak ważna jest ochrona środowiska i wyjątkowo trudno dorównać nam w tym zakresie. Koziol spełnia wszystkie, surowe niemieckie wymogi dotyczące utylizacji odpadów oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Utrudnia to życie naszym specom od liczb, ale ułatwia działania naszym partnerom na całym świecie.Zaangażowanie społeczne
Glücksfabrik